Saturday, February 25, 2012

Make up untuk parti!

Salam semua..
Skang ni Teyn baru masuk awal sem (final sem dah heeeeeee). Jadi maklumlah awal2 sem xde mende nak wat kat umah sewa di samping kekeringan duit sebab JPA xmasuk duit lagi uwaaaaaaaa
Dah takde keje sangat tu, teyn n housemate teyn pon main la make up2 (mcm bebudak hahaha) dan hasilnya jeng jeng jeng~
cantik tak? hahaha kemain lagi make up untuk parti ada glitter2 kat mata, padahal dok umah je =.="

Nak main make up2 jugak? Nah tutorial kat youtube kat bawah ni.. (walaupun teyn xikut sgt, byk derhaka step2 kat dalam vid tu)

5 comments:

LaLa mhdnor said...

Lala pun suka mekap lau xde benda nak buat, hehehe

Terbelog said...

igt teyn td dlm video hehe

Outbound di malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

Wendy Ayche said...

I love your eyes :)!
Much love,
Wengie
http://www.wengie.com

Wendy Ayche said...

I love your eyes :)!
Much love,
Wengie
http://www.wengie.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Umur belog teyn ni

Daisypath Friendship tickers