Tuesday, October 25, 2011

Bikini terseksi lagi terhangat abad ini [18SX]

Wahh seksi lagi hangat ye bikini ni..memang terbaekkk, mesra alam lagi haha~
Amaran: dilarang meniru aksi ini di rumah. huhuhuhu


Lepas ni abih la makcik2 semua kumpul segala plastik sampah yang ada semata2 nak jadi 'hot' pakai bikini mcm kamu dik... tak pasal2 budak ni jadi fashion icon =.="

Macehhh sudi bace^_^
p/s: Teyn da jarang update n bukak blog skarang sebab busy dgn projek tahun akhir..wuuu~ T_T

7 comments:

Afiq Ryunosuke said...

0.0 errkkkk....
T_T sian tkde kain pakai plastik pon jadi....

Syakirah said...

haha! plastik pun banyak kegunaanya ye! boleh jadi baju lagi! hikhik..

Cik Ice said...

Ni yang dikatakan jangan membazir..guna kan apa yang ada..haha

merahitujambu said...

ahahaha..comel jeee

Scha_Lienn~ said...

hahaha.. ada juga kegunaan plastik ni untuk buat bikini -.-'

cik bulan said...

weh.gamba ni katne..hot gile budak tu..hahaha

oranglidi said...

hahahha. geli plak ak tengok

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Umur belog teyn ni

Daisypath Friendship tickers