Tuesday, September 6, 2011

Anak kepada bapak ayam

Anak kepada bapak ayam merupakan anak ayam lah kan??
Tengok2 kat bawah ni teyn letak gamba2 anak ayam yg seksi2 gitu..
Warna warni lagi, kalau hilang bleh tau kata yg warna pink tu kita punya, tak perlu risau terambik anak ayam jiran sebelah punya..
Korang nak beli jugak? Due seringgit~



Macam kesian lak tgok anak ayam berwarna warni ni, macam terseksa jiwa dan raga je rupenye.. kalau diorang ni berjumpa dgn anak ayam biasa, mesti kena ejek 'si pelik' sbb warna badan dia lain daripada yang lain macam cerita 'the ugly duckling'..haha kesian.

Macehh sudi bace ^_^

11 comments:

Ayie Abas said...

memang kaler semulajadi atau di cat anak2 ayam tu...??? pelik jugak tgok anak ayam warna-warni bak pelangi..ehehe.

mr_right said...

wahaha. comel giler !! warna warni macam pelangi^^

http://hafizilmi.blogspot.com/2011/09/sometimes-its-better-to-be-alone-no-one.html

Ikmal Zainal said...

comeynyer anak ayam nih.. rse x nak sembelihlah bila dah besau nih... hehehe

cik bulan said...

erk..pelik gilos..ayam kampung bulan lagik comel..ni yg xsabau nak upload ni..hahaha

CIK FERRA AWW said...

ALAHAI COMEL NYE. TAPI LAGI COMEL KALAU GORENG WAT AYAM KEFCI HAHAHAHHAHAHA

kery said...

dulu ade bela anak aym ni....time kecik je comel..wane wani..tp smkn besar wane bulu die bertukar kepada putih...bile dah remaja...suma jadi wane pth....

Cik Azizah said...

serius ke warna warni ni...mmg colourful tapi kesian betol!..hahaha

Terbelog said...

keje enjet kan anak ayam ni

teynteyn the doll said...

@terbelog: ye2 kene enjet kat buntut

caliph shuriken said...

tgk byk kaler2 cmni mcm macaron plak ;p

Syafiqa said...

Ok, itu memang sangattt comel! Nak warna pink, hehe :D btw salam aidilfitri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Umur belog teyn ni

Daisypath Friendship tickers