Sunday, September 4, 2011

Lagi comel dari barbie

Ye, teyn memang lagi comel dari barbie.. muahaha perasan lebih!
Dah2, bukan Teyn yang comel la, anak patung name Tilly ni yg comel sgt2 rase mcm nk tumbuk2 je~ huhuhu





p/s: makasih incik nuffnang sbb bagi saya BE lagi wlaupon tak aktif time raya ni :P

14 comments:

wan_cikgumuzik said...

yauuuuuu...!! comelmcm teyn laa.. :P

Afiq Ryunosuke said...

anak patung dollfie lg cute....
:P

*rainyscream* said...

ha ah..comel la doll ni.cute je~ :DD

Detective Fiqa said...

comel :) ^^

MisS HoNeY said...

cumil!!!

budakijaupendek said...

matanya menawan hati. hahaha

Amirrah Zawani said...

comelnyaaaa :)

EKIN said...

comel gila.. comel sangat.. errr..geram.. nak tarik pipi dy.. tapi nanti cabut kepala pulak.hhaha.. takmau a.. kang hidup pulak. wahahaha~

Eyda Dania said...

comeyy2....hehehe

caliph shuriken said...

slalu tgk doll ni tapi bru arini tau nama dia, hukk...

ezral ghazali said...

Dapat BE?? nk jugak!!

Terbelog said...

dia yg kena bg kite duit raya ni sebab BE tu hehe

CIK FERRA AWW said...

HANTU NI KALAU HIDUP SERAM KOTTT

Yunn Sarah said...

comel , tapi ta berani nk tgk lame2 ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Umur belog teyn ni

Daisypath Friendship tickers