Thursday, September 1, 2011

Tahun ni teyn tak raya

Selamat pagi! Hari ni dah raya ke-3, macam mana raya korang semua? Banyak tak duit raya dapat? Ataupon banyak duit abih sebab kena bagi duit raya kat budak2? Hehe yg duit byk abih tu mai hulur duit raya tang ni sikit~~~

Hurmm.. Tahun ni Teyn tak raya pon... Oh tidak tidak, bukan sebab Teyn puasa tak cukup lah! Teyn puasa cukup tau~~ Teyn dan sekeluarga tak beraya sebab sesuatu yang menyedihkan telah berlaku iaitu pemergian nenek teyn untuk selama-lamanya pada 1 Syawal, bersamaan dengan hari raya pertama..*sobs*sobs*

love you maktok

Al-Fatihah.. Semoga roh nenek Teyn dicucuri rahmat dan ditempatkan dengan orang2 yang beriman~

p/s: Teyn tak beraya tahun ni, jadi duit raya pon tak dpt.. bolehla korang hulur2 duit raya sikit kat Teyn XP

Macehh..sudi bace ^_^

17 comments:

Ary ariasputera said...

al-fatihah.. semoga rohnya di rahmati allah...

ck teyn.. ary nak jempt dgr lagu raya ciptaan ary... harap sudi ye...

http://ariasputera.blogspot.com/2011/08/lagu-raya-ary-yang-pertama-gema-di.html

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock said...

alfatihah ...semoga aman di sana...

takziah buat ten dn keluaraga

wan_cikgumuzik said...

Al-Fatihah.. takziah abg ucapkan kat teyn.. banyakkan bersabar..

semoga rohnya ditempatkan di kalangan org2 beriman. aminn...

budakijaupendek said...

takziah =.=

Mohd Izzar said...

al-fatihah...

Bubble_Haze said...

Takziah buat keluarga tynta.

freeDownload said...

Yang Sabar ea...

*rainyscream* said...

salam takziah..

ezral ghazali said...

Al-fatihah..

mankete said...

innalillahiwainnalillahirajiuun.
semoga nenek teyn ditempatkan dikalangan org beriman amin

ZouL said...

semoga roh nenek teyn2 dicucuri rahmat..al fatihah

EKIN said...

al-fatihah.. semoga arwah nenek teyn tenang di alam sana ~

Kho Ara said...

duit raya xdpt sbb da beso pjg...sobsss

Fathiah Hamim said...

takziah teyn :(

al-fatihah

AbgferOz said...

al-fatihah...

caliph shuriken said...

bru sempat singgah sini..

al-fatihah...

eikieyn said...

al-fatihah. semoga roh nenek teyn di tempatkan di kalangan org2 yg beriman.
jgn sedih2 kay.

kin pon tahun ni tak beraye pon. sbb adik kin sakit. paling tak best, sesuap lemang ketupat pon x sempat nk rase. huhu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Umur belog teyn ni

Daisypath Friendship tickers