Thursday, September 8, 2011

Petknode : Neraka kucing

Korang tahu apa itu Petknode? Rasanya ada yang dah tahu n ada yang tak tahu lagi sebab kes Petknode ni banyak dah tersebar kat facebook n berita. Petknode yg terletak kat Petaling Jaya ni kira macam hotel(haktuihh) untuk kucing la, masa cuti raya ari tu kan ramai orang balik kampung jadi owner2 kucing pon suruh Petknode ni jaga kan kucing diorang.

Tapi, masa semua orang tengah sibuk melantak ketupat serta lemang dan kuih raya, orang awam terdengar bunyi meow meow meow kucing dari premis tidak beroperasi di Damansara Damai lalu diorang pon trus pecah masuk ke dalam kawasan Petknode.

Ni pakej yang Petknode janji (klik kalau mata tak brapa nmpak):

Oh sungguh indah khabar dari rupe. Tapi jadi macam ni plak (klik kalau mata tak brapa nmpak):


Video:

Adesss kesian betol tengok..anak kucing tu mati...T_T
So, korang rasa apa hukuman yg patut diterima oleh owner Petknode ni?

Macehh sudi baca ^_^v

10 comments:

Mohd Izzar said...

denda ganti rugi.bagi kucing yg mati..hohohoh

M Firdaus Mohd said...

mak aih, kuang hajaq betui si peknoted tu...*betul ejaan peknouttuih tu?
secara serius, diorang patut dibuatkan macam itu jugalah. owner dia cina or melayu or india?
Amanah tu, kalau disuruh jaga kucing..haish..sorry ter-emo.

teynteyn the doll said...

@m firdaus mohd : owner dia melayu =.="

CintaKhadijah said...

kejam betol. ntah pape je owner tu. ck dapat, ck kurung xpayah bagi makan. padan muka. *garang x? garang x* akekeke...;p

N said...

ish...x patotla...sedih tgk kucing mati...owner dia melayu ker? wat malu org melayu je lah.. hmmmm...

caliph shuriken said...

org run biz ni, diorg nk jgak.. tapi wt cmni plak, zalim btul...

difficult easy. said...

serius sedih tengok semua gambar ni. sampai hati dorang kan. :(

first time visit sini. terus follow! :P

ahmad endo said...

memang teruk....papa pun minggu depan dah stat kelas...hehehe...unimas tengah rami ngan budak baru2...hehehe

Terbelog said...

kijam betui la

alinac lover said...

sian kucing2 tu T___T

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Umur belog teyn ni

Daisypath Friendship tickers