Tuesday, August 2, 2011

Lawak Pak Pandir

Di suatu petang yang cerah ..
Pak pandir dan bininya sedangmendengar ceramah agama dari surau yg berdekatan dengan rumah mereka sementara menunggu waktu berbuka puasa .
Antara ceramahnya adalah membaca doa sebelum makan." Ya tuan-tuan sebelum makan hendaklah kita membaca doa dahulu,ini adalah kerana syaitan akan makan makanan kita dan membuatkan kita makan tak kenyang-kenyang ." kata ustaz itu.
Lalu pak pandir ni pun baliklah bersama bininya petang tu.
Semasa sedang berbuka puasa malam tu, pak pandir tiba-tiba bangun dan meluru ke tandas berkali-kali. Tak cukup dengan tu, tidur malam tu pulak pak pandir ni asyik terkentuuooot memanjang.
Bininya tak tahan, maka tanyalah bininya kepada Pak Pandir, "Awak makan apa sampai jadi camni?".
"Tadi aku makan julap sebab tak baca doa, biar padan muka syaitan tu.. berak-berak makan julap..muahahahahaha ha!!!!!Sesungguhnya.. niat pak pandir memang suci..
Lagipon .. bulan puasa mana ade setan kan ?

11 comments:

AIEN NOT ALIEN said...

hehe...penceramah lupa nak pesan dekat pak pandir..syaitan kena gari...

MissViVio said...

hahahaha...sengal pnya pak pandir. :D

MissViVio said...

hahahaha...sengal pnya pak pandir. :D

kak lang said...

hahaha, cmtu plak

Tholeha Mustapa said...

heheh klakar je :D

cucu umie said...

haha..serius kelakar..aishhh

Afiq Ryunosuke said...

hehehe~~
citer pak pandir versi 2011 ni....
^^

Aku Afzal said...

haha.sian kat bini dia gak tolong sama2 bau kentut pak pandir :P

Diary oF Mine said...

hahaha... penat ktawa.. :PP

Aida Omar said...

haha..mmg dasar pak pandir betul.
niat baik tapi tak pikir panjang la pulak..hik3

Terbelog said...

nama pun panpir hehe
typo
pandir

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Umur belog teyn ni

Daisypath Friendship tickers