Thursday, August 25, 2011

Tips mengecilkan perut

Say TAKNAK to perut buncit! Hahaha entry ni khas untuk ahbang2 yg dijaga oleh isteri mithali sehingga keboroi-an serta kebuncitan terserlah, tak dpt disembunyikan lagi~
Jom2 kita kecilkan perut, sambil korang baca ni korang kene ikut buat sekali tau kalau tak xjadi nanti~
pinjam hok google punye

1. Bangun pagi-pagi (Kalau tengahari xbuleh)

2. Berdiri tegak..tundukkan kepala, tatap ke perut

3. Bongkokkan badan

4. Bukak baju (Haruss bukak baju ye)

5. Lalu tampar perut gendut tu berulang kali sambil jampi2 "Bikin malu..Bikin malu...Bikin malu"
(Harus 3 kali ye)

Jangan lupa diamalkan setiap hari, lebih afdal dilakukan di hadapan cermin.
Selamat mencuba ye, kuikuikui ^_^

p/s: kalau berjaya bgtau teyn muahahaha

22 comments:

Muhamad Zulkarnain said...

Ada Contest Menarik http://zulzol.blogspot.com/2011/08/hari-raya-photo-contest-2011.html Jom Sertai, Promote La Kawan-Kawan

mr_right said...

kahkah !! bole plak kan teyn. hehe

uncle hyree said...

uncle suka belai perut dari kaki..sebab tunduk asyik nampak perut je hahahahha

-Incek Fik- said...

gendang gendut tali kecapi, perut gendut susah hati.


















































* jangan ada hati nak berdangdut

Fathiah Hamim said...

dah selalu buat =P

Nazri Razra said...

Perut buncut nampak seksiiii... Ramai awek suker der..

Nazri Razra said...

Perut buncut nampak seksiiii... Ramai awek suker der..

Adam Idris said...

hahaha ade kesan ke *bikin malu3 hahaha

Mohd Izzar said...

hahaah! siot jerp

emydiaz3 said...

thanks for sharing the tips...nanti boleh amalkan..

Rain said...

masa tunduk rukuk tu jgn ada yang terkoyak dh laa.. sendat sgt hihi

Abang Long said...

Salam...ada silap sket petua tu..bukan tepuk depan cermin tapi tepuk2 sekuat hati di khalayak ramai. kena cari shopping complex yg paling sibuk...sure berkesannnnn!!

Abang Long Online

Mohammed Faizal said...

hahaha...tergelak bahak aku baca entry ni....sape yang perut besar tu boleh buat (mengaku aku tak buncit)

aiNa yaZiD said...

kahkahkah.gelak guling2...adeh2, nasib perut kita slim tak muncit. kalau tak kene tampar bila bngun pagi..=P

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock said...

kalo pompuan buncit..xbuat camne lak ...hehe ...

Terbelog said...

ok. blh try ekekeke

Afiq Ryunosuke said...

nice~~
tips yg agak simple dan menarik~~
nnt pakcik buat research~~
:P

jaya jr said...

tegang2 perut lepas raye nanti boleh laa try kan..kui3

el said...

hahahah nah dgr psl ni kt FB..gelak guling2

asamasin said...

hahahahaha

aiman fanboy k-pop said...

nasib baik perut nih tak buncit...kalo tak,kena tepuk tiap2 pagi le...^^

deem said...

hahahaahahahahahaha!!!!!memang bikin malu :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Umur belog teyn ni

Daisypath Friendship tickers