Monday, August 29, 2011

Selamat hari raya

Entry ini khas untuk mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
dan
MAAF ZAHIR DAN BATIN

kepada semua pembaca serta follower belog teyn yg disayangi kot ada yang tak kena, terasa hati tang mana2~ kite 0-0 okay!

Teyn tak dapat nak online n blogwalking sangat dekat kampung ni (kat Aloq Staq, mai la raya rumah, bawak duit raya kat teyn skali ye) sebab nenek teyn tengah sakit..*sobs*sobs*
Korang tolong ye doakan nenek teyn supaya dia baik2 semula~

Okehh tu je lah, teyn pon menyempatkan diri wat entry ni, ni nak sambung potong daging nak wat rendang pulak~~~ Ok bai~

p/s:belog teyn dah cukup 3 bulan umurnye yay~

Macehh sudi bace ^_^

9 comments:

cik ETTY said...

selamat ari raye! maaf zahir & batin yaaa

Ayaa Lolaa Xoxo said...
This comment has been removed by the author.
Terbelog said...

aloq setaq ke ganu..kompius2

Ummi said...

slmt hari raya kak ten.. moga nenek cpt sembuh.. suruh nenek mkn ubat tau!

Afiq Ryunosuke said...

salam aidilfitri....
maaf zahir dan batin....
semoga nenek teynteyn sembuh....

EKIN said...

slamat raya jugak ye ~take care.

caliph shuriken said...

salam aidilfitri, maaf zahir batin teyn ^^

mankete said...

slmt hari raya teyn, maaf zahir dan batin ya :)

Mohammed Faizal said...

teynteyn selamat hari raya...singgah sini la bagi hamster makan sememtara teynteyn balik kg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Umur belog teyn ni

Daisypath Friendship tickers