Monday, July 25, 2011

Blogwalking oh blogwalking

Hoyeahh tataplahh gambar di atas sepuas2nya smpai terkeluar bijik mata, pasti anda tak loya tekak punya;P

Tengok tu kesian orang lidi tu jalan2 pastu jatuh dan mati=.="
Teyn tengok gamba ni rasa sedih hingga menitis hingus ke lantai;P
Tu lah yang jadinye bila sehari xblogwalking. Semalam teyn xde blogwalking langsung dan tadaaa, hambek kau trafik jatuh menjunam macam polis trafik terjatuh dari motor besarnya di depan org ramai=.="
Tak blogwalking sebab smalam seharian busy (maklonglah VIP *perasan*) hahaha. Memang slalunya kalau hari ahad, trafik blog Teyn akan jatuh sebab tiap kali Ahad slalunye kurang blogwalking, mesti pegi merayap serta meronggeng di kota=.='

Oleh itu tuan2 dan puan2 serta penduduk2 kampung pisang semua, di sini saya ingin sekali lagi menegaskan hujah saya bahawa 'blogwalking itu amatlah penting untuk kemajuan belog' supaya tidak jatuh dan mati seperti orang lidi di atas. Tengok ni, gara2 xblogwalking, kepale otak Teyn pon jadik blur xketahuan hala, xtau nak wat entry dan merepek pasal apa. Adehhh.

Secara kesimpulannya, rajin2lah berblogwalking atau pon nama lain nya blogpecut bak kata jijah disamping meningkatkan kerajinan buat entry.

Sekian sahaja sesi berpidato dari saya, macehhh sudi baca;P

8 comments:

Vidic said...

aku setuju sgt... smlm aku blogwalking samp pg tau... hehehe.
Aku dpt 2 kali ganda trafik drp sblm2 nie..... smlm dpt 220 trafik.. biasanye dpt 100 je atau lbh sket arh.. AKu bru 2 minggu join blog nie.. x sangka dpt double trafik pg td... jom2 blogwalking.......

wan_cikgumuzik said...

haha.. meronda2 kota raya yerr...

-keciwa-

Unknown said...

berpidato eh..pandainya... lalala tu lah sehari kalau kita tak belogpecut mmg terjunam abis kan teyn...

PotatoPanda69 said...

ckap pasal polis trafic jatuh motor tu....
pakcik teringat ayah pakcik eksiden jatuh moto kat slekoh masuk jln istana....
habis rosak truk moto polis baru tu....

apek poyo said...

samo lah den..hujung minggu je..menjunam jatuh..cuti kan..ekeke

Vidic said...

hahahah.. best plak ye nak blogwalking... aku samp pg td x tido2 merapuk nak cek blog2 len..hihihihi.. x tido g ni, terus je keje.. pasne nak tido arh...hahahaha

saya dewi said...

cepat-cepat lar bw. biya orang lidi tueh boleh bernyawa dan sehat sejahtera kembali. muahaha :D

dewi tak ley nak bw line slow macam cheetah. ehh? :P

Terbelog said...

tok ketua kampung pisang mai check sini

hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Umur belog teyn ni

Daisypath Friendship tickers