Monday, July 11, 2011

Siti Nurhaliza jadi budak UITM

gambo pinjam hok pokcik google punyo

Sape xkenal Siti Nurhaliza?? Angkat tangan mai nak cepuk sikit bagi kenai... hehe..
Kepada budak2 uitm, untung laaaa pas ni korang leh lepak2 minum ngan siti~
Sebab Siti Nurhaliza nak sambung belajar kat uitm, nak ambik diploma muzik katenye...

Baguih naa Siti ni sebab walaupon lepas SPM dia terus jadi penyanyi (xperlu masuk akademi fantasia), die memang dok teringin sgt nk sambung blajar... Hebakkk2, nanti dh masuk belajar, assignment menimbun, nak cepat2 habis belajar pulak=.="

p/s: btambah2 glamour lah uitm pas ni, smakin ramai retis msuk uitm, bile la pulak retis nak masuk unimas(uni msia sarawak)??? nak lepak ngan retis jugak~
pagi ni check nuffnang ade pertambahan sikit..makasihhh incik nuffnang, lap u;P

8 comments:

ASaDa RyutaRo said...

diploma musik? apa?? ahli musik?? *gaya ibu mertuaku*

rasanya siti nurhaliza dah boleh jadi lect muzik. hihihi..

teynteyn the doll said...

tu lahh pasai... dah hebakkk pon nk amik diploma tu lagi...bg ah chance kt org len~ mesti dia dpt pointer 4.00 sokmo ni

elashes said...

Mmg dari dulu lagi cita2 ct nak masuk uitm.. termakbul jugak akhirnya..huhu

teynteyn the doll said...

alhamdulillah~

pamie said...

dapat pertambahan nuffnang jugak :P

Cik Azizah said...

mesti lecturer akan bg pinter tinggi je sbb nak retis.mseti la nak tumpang populariti. bahaha~~

Terbelog said...

dah kayo dah ct tu :)
Diploma apenyer he3

HonEyBuNNy said...

itu la...

ct masuk uitm tu....tahniah...ehheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Umur belog teyn ni

Daisypath Friendship tickers