Monday, June 27, 2011

Jam Baru

Sorang budak punk ni ajak member dia datang rumah baru dia. Dengan bangga dia tunjuk bilik2 dan hiasan rumah dia. Tetiba ada sebuah gong tembaga yang besar yg menarik dan antik.


Kawan dia tanya, "amenda ni? Ape barang kau budak punk minat dikir barat?"
"Terbaekk en?" Jawab budak punk itu. "Ini bukan alat muzik lah bro. Ini jam bercakap."
"Jam bercakap?! Fuyohh! Bro, cmne lak tu? Skang pukul berapa, ce kau demo skit."
"Demo? Kau serius? Ok, tengok ni," kata budak punk itu lalu mengangkat gendang besi yg kelihatan berat sambil menghayun kuat menghentam ke tengah-tengah gong itu yg terus mengeluarkan bunyi yang kuat bagaikan boleh memecahkan gegendang telinga.


Tetiba terdengar jeritan di sebalik tembok rumah sebelah, "Hoi!!! Kau dah buang tebiat nak mampus ke apa hah?!!! Dah pukul 2 pagi lah biul. Tak tahu nak tidur ke?!! Sewel punya budak!"
"Ah! Dah pukul 2 pagi daaah," jelas budak punk itu.
Kawan dia cuma garu kepala masih blur dan terkedu lagi nak cakap apa-apa.


Hehehe lepas ni kalau jam kat rumah rosak ke abis bateri ke, boleh la korang terai wat camni ye...
Oh ye, jangan lupe jugak join segmen yg teyn buat...
pegi join kat

*sini*

3 comments:

Terbelog said...

bijak2
jam nk kena lempang tu
haha

Syuxer said...

hahah kena maki ari2..x berbaloi hahahah

Afiq Ryunosuke said...

wkwkwkwkw~~~
pepetang yg boring jd ceria balik baca entry ni~~
^.^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Umur belog teyn ni

Daisypath Friendship tickers