Friday, June 10, 2011

Sedih Terlampau

:’( Teyn sedih smpai wat keje pon xboleh concentrate ni…

2 ari lepas Teyn anta tepon kat kedai repair henpon kat Low Yat.. Ni semue lepas kes jat0 lam jamban ari tu, biar kering selama seminggu, pastu henpon tu sihat selama 2 hari dan sekali tu bateri abis, terus xbleh on dah…

Amoi kedai repair henp0n tu baru tep0n tadi… Teyn xde tanye banyak, Teyn tanye brape kos nk repair nye… die kate lam rm300..

Lam hati Teyn kata: Hah 300?????

Pastu Teyn katelah kt amoi tu: Hmm xpelah nnti petang sy amik tep0n tu.. Amoi Tanya lagi: u xmau repair ka?

Teyn jawab: xpayahla, baik beli yg baru=.=”

Haizzz sedih betoi…wa sayang henpon tu, wa ckp lu derrr~ Wa beli sendiri pakai duit scholarship tu…uwaaaa sedihnye, ape p0n xbleh~

p/s: Kesian mak sy sbb sy pinjam tep0n die wat sementara waktu… ntah bile la nk beli tep0n pulak ni=(

5 comments:

| cik azeya | said...

nah. kite ade blackberry, nak pinjam? hehe

teynteyn the doll said...

uissshhh blackberry tuuu.. xbrani pinjam sat gi blackberry tu jato lam sungai pulak nayaaa~
hahahaha

dieya said...

alollowrr nakmo cdeyh2 taw

ASaDa RyutaRo said...

ade la hikmahnya tu. beli henpon cikai je, nanti rosak takde lah frust. hehe :P

teynteyn the doll said...

hihihi yela nk beli henp0n n0kia 3310 tapi nk kena pi curi kat muzium pulak~ hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Umur belog teyn ni

Daisypath Friendship tickers