Friday, June 17, 2011

Terkezut cipan

Malam tadi balik2 bukak belog terus terkezut ber0k, m0nyet, babun dan seangkatan dengannye sebab tetibe nengok f0llower dh jadi 100+... terkezut o.O

Tapi xsempat buat entry malam tadi sebab penat dan terus pengsan di atas katil dengan aksi kuak lentang~
Ni tiba2 ramai gara2 si abgterror buat satu entry yang terbaekk dari dusun durian pasal Teynteyn dan tepek gambar Teyn idung kembang besau2=.="

Tengok kat*sini*

Tak mau tengok tu, buleh pi kat abgterror punya belog, tekan iklang dio laju2 sampai terkoyak iklan tu ye...tekan banner kat bawah ni^^

ads

kepada makcik2 pakcik2 follower semua, Terima kasih daun keladi, saya xda apa nak bagi... aceceyhh terbaekk punya pantun... Nanti pakcik nuffnang bg duit kat saya, sy buat giveaway ye~

Follower Teyn yang ke-100 pula adalah si pia *terime kasih ye*
Jom terjah dia kat*sini*

p/s: abgterror nnti Teyn blanje kenny rogers ayam golek2 macam angry bird ye~

4 comments:

abgteror said...

hehehe.....janji yer....huhu......nak set burung panggang kaler biru...huhu

Entry Paling Hangat: SELAMAT TINGGAL KAWANKU | GOODBYE BLOGGERS

teynteyn the doll said...

Insyaallah~ warne biru ye,, teyn nk y warne hitam tu, gemookkkk~~~ ahahaha

MagikaKotak said...

hehe.. abgteror la,dia pro sgt promote org..kejap ja rombongan merisik dtg..:D

Afiq Ryunosuke said...

0.0 ....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Umur belog teyn ni

Daisypath Friendship tickers