Tuesday, June 28, 2011

Lubang hidung kembang kempis

Pagi2 ni pakcik2 makcik2 buatlah senaman hidung kembang kempis tu ye...baik untuk kesihatan. Kembang kiri kempis kanan~~ Hahahaha mcm
ni ---->(=Oo=)v siap buat peace lagi

Kite pakai due2 belah lubang hidung utk bernafas. Korang nak tau tak nak tau tak?
Sebenar-benarnye, due2 belah ni berbeza. Bukan sebelah besar atau sebelah kecik tapi sebelah kanan mewakili matahari, sebelah kiri mewakili bulan (bukan berkawah macam permukaan bulan).
Mase korang sakit pale, ce korang tutup lubang idung kanan pastu bernafas pkai hok kiri je... jangan tutup due2 nanti K.O pulak... haa, pas 5minit, ilang x sakit pale??
Kalau korang penat(rajin wat keje la ni konon), korang wat terbalik, tutup belah kiri pastu kembangkan sekembang kembangnye kembang semangkuk yang lubang sblah kanan. Selepas beberapa minit, mesti rasa segar.. brrrrr mcm coke..

Boleh percaya ke ni?? Tak salah kan mencube?? Bukan susah pon...hehehe selamat mencube, elok2 picit hidung tu nnti terpicit jerawat kat hidung pulok (=.=")
eh2 monyet, xsenonoh, jangan korek idung kat sini la! batal puasa mu!!

Oh ye, jangan lupe jugak join segmen yg teyn buat...
pegi join kat

*sini*

9 comments:

Afiq Ryunosuke said...

waaaaa~~
mcm tu ek~~
tp kalau pepagi malas nk buang hingus pon tk lancar pengedaran udara~~~
^.^ huhuhu~~

syiela said...

senaman hidung pulak... silap teknik blh K.O ni :)

A retarded kitty said...

*korek hidung

kekeke

Terbelog said...

oh..kena try ni
senaman tuutt.. ada x he3

teynteyn the doll said...

afiq: sape suruh xbuang~

syiela: hehehe kalau rasa nk K.O bgtau, meh teyn wat CPR nak??

kitty: tu monyet tu loqlaq

terbelog: tuuttt tu objek ape? hehe

cik aisha said...

har3....baruku tahu...ley suh org try ni...:)

alif haris said...

sy klu pening ke penat sy korek idong .. nnt okey balik hahaha

Terbelog said...

ha3
xde apa
tynteyndoll

cik sakura said...

uikss..baru cik sakura tahu..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Umur belog teyn ni

Daisypath Friendship tickers