Monday, June 13, 2011

Teynteyn batak=.="

Yuhuuuu… pagi2 bute Teyn dah jadi batak terlompat2 atas katil x ketahuan hala bersama Kak Limah=.=” Ini semua gara-gara pagi tadi Teyn bukak belog dan tengok follower Teyn dah 50 orang hehehe… Teyn baru je berbudi dengan tanah eh silap, berjinak2 dengan dunia belog dalam 2minggu 4 hari… Terima kasih la ye kepada smue follower yang sudi membaca karutan2 Teyn ni… Huhuhu rase terharu macam nak ambik anugerah penyanyi wanita terbaik plak~ Insyallah nnti klau kawe ado pitih, kawe buat giveaway, bagi korang ferrero rocher ke, skittles ke, nasik lemak ke dan macam2 lagi (sementara stok masih ada=.=”)


p/s: ce korang bg teyn idea sket nk mengarut ape... Teyn kering idea pulok ari ni, adoyai~ Ari ni xsehat, hingus asyik menitis2 ke lantai~

>.<

3 comments:

ASaDa RyutaRo said...

follow sini jugak lah. hehe..

happy blogging (^^,)

Lieyda said...

wah tahniah.dulu sy pun mcm tu jgk.hehe

| cik azeya | said...

nak ferrari pink! ekeke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Umur belog teyn ni

Daisypath Friendship tickers