Friday, June 17, 2011

Kaya Raya

Okeh hari ni nak berangan la..Kalau Teyn kaya raya~
Teyn nak beli bulan, tanah nak buat rumah kat situ..
Bile rumah dah siap, dari rumah Teyn tu boleh intai korang kat bumi melalui tingkap~
Pastu bela unta, pasang gigi diamond kat dia, baru macho macam ni:
Haa jangan main2, bibik Teyn Paris Hilton tau!
Kalau ada masa lapang, Teyn main golf or guling2 macam dalam cite hindustan kat sini:
Tak pon Teyn naik kereta Teyn ni
Pergi bercuti dengan keluarga dan kaum kerabat kat sini:
Kat rumah Teyn ade swimming pool tau tapi dalam swimming pool tu diisi dengan perfume mahal je tau (sakit idung la pulok nnti=.=")
Pastu dh mandi swimming pool, rase nk melabur, kat jamban flush pakai air evian tau~
Lepash tu lap muntut pkai tisu ni hihihi:

Berangan je nih tau~ Kalau aku bilang, kalau~~ Tidak ada kene mengena dengan sesiapa yg normal mahupun yang sasau>.<

6 comments:

MagikaKotak said...

hahha.. lawak tol.. :D

~~Ticer Wann~~ said...

hihi tak salah pun nak berangan..best ape

jemput ke blog

Korang gelak? Kalau tak gelak memang jiwa korang ketat

Teringat zaman kanak-kanak

Green Apple said...

sesekali berangan syok gak... hehe...

Afiq Ryunosuke said...

yg hummer pangjang tu mmg ade kot~~
^.^ yg lain tu akan datang la kot~~
huhuhuhu

cik lyna kaman said...

HAHAA , berimaginasi macam spongebob suda :)

teynteyn the doll said...

hehehe ni namenye angan2 menggedik mengada2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Umur belog teyn ni

Daisypath Friendship tickers